O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 22. januára 2014

Všívanie zipsov

Všiť zips je niekedy poriadny oriešok, podobne ako olemovať quilt.
Pár návodov "Ako na to" som pozbierala a postupne ich sem pridám :D

4 komentáre:

  1. Tak krásny a čitatelný blog...:: rada tu "ňúram". dííík zaň.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc děkuju za tolik dobrých rad. Určitě je využiju. Skvělá práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem - som rada, ak sa niekomu hodí moja zbierka :D

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)