O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

utorok 10. decembra 2013

Nešitý patchwork, alebo "Dopichané guličky"

To by som nebola ja, keby som sa nechytala kde akej tvorivej techniky. Aj keď, niekedy mám pocit, že to ony ku mne naťahujú ruky.

Falošný patchwork, alebo artičokovú techniku som obdivovala už dávno, keď ešte nebola masovo rozšírená medzi tvorby schopné žienky a iste aj pánov. (nech niekoho neurazím)
Ale k samotnému tvoreniu som sa dostala až teraz.
Trochu ma dokopala svojimi krásnymi prácami Janinka.
Návody má spracované tak detailne a precízne, že by podľa nich upichal pozerateľnú dekoráciu aj priemerne inteligentný cvičený vlčiak.
Ale keďže tvorím patchwork z látok, upútalo ma použitie kúskov látok, namiesto stužiek.

https://www.youtube.com/watch?v=OB9S-rxIe6w&list=PLsxZeIjRvTn5ClobRBJUPssWWQzCmr

a tu :

https://www.youtube.com/watch?v=RdU7dliAdMo&list=PLsxZeIjRvTn5ClobRBJUPssWWQzCmr

Návodov bude na youtube určite viac, ale tieto dva sú naozaj dobré.
Použitím látok, namiesto stužiek, gulička poriadne naberie na objeme. A rozhodne odporúčam použiť náprstok.



Zatiaľ mám guličky iba dve, ale ktovie :D A ktovie, možno sa pustím aj do pichania stužiek, alebo v záchvate tvorenia pripichnem na polystyrén niečo celkom iné :D
Dopozašívania :D

4 komentáre:

  1. Páni! jsou nádherné! :) koukám, že Janinka naočkovala i tebe - vítej v klubu píchaček - to není urážka, ale čestné označení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné výtvory :-)! Děkuji za moc milou zprávu, těší mě, že moje návody pomáhají a spíchaniny jsou třeba i inspirací. Falešný patchwork z látek už jsem viděla a vypadá moc hezky, poslední dobou mě ale láká ten řezaný patchwork, jen netuším, kdy na tohle vezmu čas :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :D
    Ten "rezaný" patchwork je silná závislosť. Ale to asi každé tvorenie, robené od srdiečka. Keď som začínala, bol problém nájsť nejaké rady pre začiatočníkov - akú podložku si kúpiť, aký rezač, ktoré pravítko si vybrať z tej obrovskej ponuky. A to šijem, dalo by sa povedať, od detstva. :D
    Mám v pláne napísať pár príspevkov, ktoré by možno niekomu pomohli :D
    Ak sa raz do patchworku pustíš, ver mi, čas si vydoluješ hoci v alternatívnej realite :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)