O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

piatok 11. apríla 2014

Dear Jane - tréning

Fáza príprav a zbierania informácií pred šitím projektu Dear Jane, sa takmer chýli ku  koncu.














Stala som sa šťastnou majiteľkou knihy od Brendy Papadakis a v mojom syslišti látok pyšne tróni škatuľa s pracovným označením "Dear Látočky"
A že som prípravu vzala vážne, dokazujú skúšobné bločky, ktoré som stihla ušiť z odstrižkov látok.
Výber sčasti náhodný - otvorím knihu a šijem, ale ako som študovala tie ostatné bločky, vyberala som si na skúšanie tie ľahšie.


Teraz už len musím nabrať odvahu a začať rezať "naostro".
Držte prosím palčeky, ideálne nie moje :D
Dopozašívania :D

12 komentárov:

  1. Baaardzo ładne bloki! Trzymam kciuki aby się udało szybko uszyć! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prečo sú len skúšobne??
    ved sú super
    treba ist hned naostro
    už sa teším na výsledok
    lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D
      Na DJ treba vééééľmi veľa látky. Toto boli iba odstiržky. A teraz je mi ľúto tých päť bločkov - ešte nejaké došijem a bude vankúš :D
      A potom už budem rezať do látky nakúpenej iba pre DJ :D

      Odstrániť
  3. Máte hezké stránky, držím pěsti a přeji hodně inspirace ve tvoření. Už je to dlouho, co jsem začala svoji DJ a musím se stydět - snad zase začnu, odradily mne ty aplikační bloky. No, ale utěšuje mne to, že když nejsou bloky komplet, vznikne z toho deka Baby Jane - aspoň tak jsem to viděla na internetu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Quilt Dear Jane je časovo náročný projekt - nie je žiadna hanba, dať si pauzu.
      Možno stačí iba trochu inšpirácie a šitie pôjde od ruky :D

      Odstrániť
  4. Hmmm..... tak příprava je na jedničku!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tedy držím, svoje, když jinak nedáš :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hneď sa bude šiť lepšie - s voľnými prstami ;)

      Odstrániť
    2. Jenom příprava? Mně se povést něco takového, tak si líbám prsty. Tedy za předpokladu, že bych si je nevšila do toho bločku :D.

      Odstrániť
    3. Príprava musí byť dôkladná :D Prsty som si síce nevšila, ale zato párania bolo viac, ako dosť.
      Ďakujem♥

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)