O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri
UPOZORNENIE: Na blogu som robila malé upratovanie - menila som označenia príspevkov, aby sa ľahšie hľadali a pribudla lišta hore (priamo pod cievkami s nitkami)
Žiaden príspevok nie je vymazaný, iba správne zaradený ;-)

nedeľa, 11. mája 2014

Moje prvé DJ bloky

Mám prvé štyri bločky.
Čo dodať? Že len teraz zisťujem, čo som si na seba uplietla...
Ale kto sa dal na boj - musí bojovať ;)

A toto sú oni.:



Dopozašívania a zas nabudúce s ďalšími bločikmi :D

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem ;) Teraz už musím pokračovať

      Odstrániť
  2. Waw obdivujem :-)
    Čaká ťa veľa radostí pri tvorení.
    Držím palce a čakám na pokračovanie...,
    lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥ Práca na DJ musí baviť - inak by to nešlo :D

      Odstrániť
  3. Stále je to pro mě španělská vesnice a s otevřenou pusou obdivuji, protože je to jako UFO - Uplne Fantasticke Obrazce:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)