O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 4. júna 2014

Tokyo Quilt Festival 2015

Dnes sa nebudem chváliť svojim výrobkom. Nie že by som nič netvorila, ale o tom niekedy nabudúce. :D
Na stránkach Modern Patchwork ma zaujal oznam o konaní Festivalu priateľského quiltu v Tokiu 

Podrobnosti sa dozviete priamo po kliknutí na odkaz, ale uvediem aspoň základné údaje.


  • Téma bloku je Sladkosti / Sweets
  • Rozmer bloku 22 - 23 x 22 - 23 cm, alebo 8 3/4 - 9 " x  8 3/4 - 9
    (trochu šialené rozmery, ale čo už)
  • Blok musí byť 31.08.2014 už v Tokiu
  • Doručené bloky sa zošijú do quiltov a po predaji sa financie použijú na charitu.
Je to naozaj iba stručný (veľmi stručný) výcuc informácií, ale napíšem si sem aspoň adresu pre doručenie bloku


NHK Suteki ni HandMade
"Partnership Quilt"
2-2-1 Jinnan, Shibuya-ku,
Tokyo 150-8001 Japan


Čo sa mňa týka, silno uvažujem nad šitím. Treba mi prehrabať sysliareň a možno ma niektorá z látok inšpiruje.

Zapojíte sa niektorá?
Dopozašívania :D

2 komentáre:

  1. Wow...vypadá to jako velice zajímavý projekt a teda jsem zvědavá, jestli se zapojíš a musím si to někam uložit, abych viděla, co nakonec všechno vzniklo, protože by to vlastně mohla být taková přehlídka kousků z celičkého světa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak - medzinárodná deka/deky :D
      V tomto momente neviem povedať, či sa zapojím, musí prísť hlavne nápad. Ale budem určite sledovať informácie na stránkach Modernpatchwork.

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)