O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

pondelok 22. decembra 2014

Už zas rifľovinky...

Vianoce za rohom a každá správna čučvorka* má odšitých aspoň zo päť vianočných obrusov, hromadu prestieraní, dva tucty chňapiek s motívom vianočnej hviezdy a minimálne jeden adventný kalendár.
Iba ja šijem kabelky - krížovky. (voľne odvodené od slov - krížom cez telo, alebo crossbody ;) )
Ale aby som nebola na seba taká zlá, aj jeden vankúš s pokusmi o quiltovanie, šmrncnutý dojmom trapunta.











Predstavím vám kabelku, v poradí už asi šiestu (áno, práve som to v rýchlosti prerátala na prstoch :D)
Piata sa stihla vydať na ďalekú cestu bez fotodokumentácie, ale snáď sa mi podarí ukecať majiteľku na maličkú sériu fotografií :D









Najnovšia kabelka svoje sestry nezaprie, len namiesto aplikácií som skúsila niečo nové. Trošku som prehnala kedrovaciu patku a oprášila vyšívacie stehy. Motív špirálky sa nenápadne opakuje na viacerých miestach.


Nedávno som na youtube videla video od skvelého Marinalda Ferreiru s návodom na quiltovanie, naozaj pre úplných začiatočníkov.
Neodolala som a musela som to vyskúšať.
Tu je video:


A tu je vankúš, šitý po silnej inšpirácii Marinaldom




Použila som hrubšie termo, takže miestami sa moje quiltovanie ponáša na trapunto. Podobnosť je naozaj iba náhodná, trapunto je zvlášť vypchávané a pôsobí viac plasticky.
(biele linky, ktoré sem-tam vidno na látke, je miznúca fixa, ktorá nemizla dosť rýchlo)

Majte sa cez sviatky pohodovo, venujte sa rodine, koníčkom a relaxu.

Krásne Vianoce a dopozašívania ;)

Vaša Andri

*čučvorka - osoba závislá od šitia patchworku
(výraz som si drzo opajcla od skvelých dievčat - čučvoriek, z Čiech a Moravy)

8 komentárov:

  1. Tak čučvorka slyším poprvé:-))))
    Krásné, jsi šikulka:-)
    Šťastné a veselé:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D chodím na fóra na dama.cz a tam sa to čučvorkami len hemží :D
      Ja ďakujem Tebe za návštevu :D

      Odstrániť
  2. Jen houšť a ještě větší kapky :) Moc ráda obdivuji tvou práci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak :D :D vidíš úplne presne :D
      Ďakujem Ti♥

      Odstrániť
  3. ide ti to
    veľa šťastia v roku 2015 želám
    lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti, aj Tebe želám šťastie v novom roku ♥

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)