O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

sobota 4. februára 2017

Snehulienka a 12 mesiačikov - Február

Trochu neskôr, ale ešte stále vo Februári :-D  Máme nový blok zo Snehulienky!
Návod nájdete TU
Február













Dopozašívania ;-)

4 komentáre:

  1. Moc povedený bloček. A bylinky nikdy nezklamou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bylinky sú skrátka TOP :-D Škoda len, že mi už dochádzajú...
      Ďakujem, Ti, Reni ;-)

      Odstrániť
  2. Krásně se k tomu měsíci hodí! Šikula! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Jani, odkážem aj autorke predlohy na blok ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)