O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 18. decembra 2013

Videonávody. Pomôcky - tretí diel.

Videonávody možno celkom nepatria medzi pomôcky na patchwork, ale podľa mňa je to iba uhol pohľadu. Mať doma podložku, pravítko, rezač a šijací stroj ešte nezaručí, že patchwork pôjde ako po masle.
Mám pár obľúbencov, ktorých videonávody sú prehľadné a zrozumiteľné, aj keď sú v angličtine, španielčine, ruštine... atď :D
Aj keď ruština... po rokoch som rozhýbala svoje prachom zapadnuté mozgové závity, obsahujúce vedomosti práve o tomto jazyku :D
Už ani neviem, ktoré videá boli ako prvé, ale po čase som si našla svojich TOP majstrov. Nastavila som si na nich odbery, aby mi žiadna novinka neušla.
Poradie, v ktorom ich uvádzam, nie je o dôležitosti, alebo obľúbenosti, ale nejako ich zoradiť musím :D

Video kanál
 
TheCraftyGemini   
Šikovná žienka s dvoma malinkými detičkami a energiou, ktorá by utiahla turbínu elektrárne -
Vanessa Vargas Wilson

.Dalo by sa o nej popísať mnoho riadkov, ale najlepšie ju vystihuje charakteristika - živel!
Tvorí videá s obsahom o varení, šití, patchworkovaní a tiež o varení mydla.
Opakujem, má dve maličké deti, ktoré do procesu tvorenia neustále zapája.
A to som ešte zabudla na ďalšiu oblasť - farmárčenie.
Jej videá ma totálne nakopli. Sú plné pozitívnej energie a prehľadných návodov. 

Možno nie celkom patchwork, ale práve od nej som sa naučila rôzne finty a zlepšováky
v šití zipsov a podobne.


Video kanál Marinaldo Ferreira
Zabudnite na predsudky a vrhnite sa na videá plné návodov na patchwork.
Naldo je chlap, čo šije ako "ďábel"
Žije v Mexiku a počas každého videa rapoce ako dobre namazaný guľomet.
Napriek všetkému, jeho slovná paľba je sprevádzaná názornými ukážkami,
z ktorých ľahko pochopíte čo a ako.
Ukazuje, ako tvoriť rôzne bloky, či techniky, bez nutnosti nákupu špeciálnych pravítok.


Video kanál  MissouriQuiltCo
Jennifer - ďalšia energická dáma, ktorá sa veru nemusí hanbiť v mori konkurencie. Jej videá sú plné postupov a nápadov na úžasné quilty. A nielen to.
Rozhodne treba vidieť.

Video kanál kayewood
Tejto dáme môžem pokojne povedať dáma v rokoch. Kaye je úžasná a poskytuje nám podrobné návody na množstvo patchwork vzorov.

Video kanál Alexandra Zakharchuk
Dáma z ukrajinskej Odesy a jej videá o patchworku.
Ak mám porovnať quilty žienok z Ameriky, alebo Británie, tie ukrajinské, alebo ruské sú celkom iné. Líšia sa svojou farebnosťou a odvážnym ladením farieb.

Video Kanál Poshiv odezhdy
Súbor videí, kde môžete okukať nielen skvele prehľadné návody na patchwork, ale aj mnoho ďalšieho.
Do ušiek vám zaznie ruština :D

Zoznam videí  -  Patchwork
Na záver ponúkam môj vlastný zoznam videí, ktoré som si postupom času zozbierala.  Nie je tam ani zďaleka všetko, čo by som tam rada mala, ale časom určite budem dopĺňať.

akt 06.10.2017

dopĺňam dva skvelé zoznamy videí.

Prvá je dobre známa Angela Walters a jej Magic quilters juice, v neopísateľnej polnočnej šou. V každom videu pomerne podrobne ukáže návod na zaujímavú deku. Videá pomaly pribúdajú a sú jedno lepšie, ako druhé.    ZOZNAM
(Možno ste si všimli, možno nie, ak na stránke zrolujete celkom dole, nájdete jej videá
 - Midnight Quilt Show - aj tam. )
Ako druhý je quiltujúci muž, Rob. No čo dodať? Rob ponúka množstvo zaujímavých návodov nielen na quilty. Prezrite si jeho videokanál a nechajte sa príjemne prekvapiť. ;-)

Ešte jedna rada na záver. Ak máte účet na Youtube, alebo Gmaili, nie je na škodu vytvárať si svoj vlastný zoznam videí, ktoré vás zaujmú.
Sľúbila som jednu, ale pridám aj druhú radu. Ak kliknete na nejaké video z kanálu, všímajte si videá v lište napravo. Možno objavíte niečo zaujímavé :D

Predsa ešte niečo. Nielen videonávody ma viedli kľukatou cestou začiatočníka. Ak pozriete na pravú stranu, nájdete v stĺpci "Obľúbené odkazy".
Objavíte v nich mnoho zaujímavých, väčšinou foto návodov a rád.
Ak by som mohla niečo zdôrazniť, tak web Kunhutky.  Autorka sa síce už odmlčala, ale návody ostali. :D

Dopozašívania, priatelia patchwork pozitív!




2 komentáre:

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)