O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

nedeľa 8. decembra 2013

Vianočný swap - ukončený

Pretože je pred sviatkami málo práce, zapojila som sa do Vianočného swapu ma Tortách od mamy.
Pôvodne si medzi sebou menili koláčiky iba "sladké mamy" ale tento rok sa zapojili aj Art mamy, medzi ktoré patrím aj ja a budú sa meniť koláčiky, za rôzne výrobky.

Adresu svojej sladkej mamky už mám a práve dnes som zapošila poslednú nitku na prekvapení pre ňu.

Podrobnosti zverejním až po ukončení swapu, ale keďže i ja som pre obdarovanú zatiaľ anonymná a nepredpokladám, že by zablúdila sem, vkladám obrázky.
Súprava vianočného obrusu, štyroch "podkafíčok" a ozdobnej chňapky.
Detail :D

Práca na súprave ma bavila, dúfam, že sa bude páčiť obdarovanej.

Dopozašívania :D

Aktual. 12.12.2013 - balík zbalený a dnes poslaný poštou.



Aktual. 03.01.2014 - Moje prekvapenia docestovalo!



23.12.2013 mi poštárka vtisla do rúk balík. Áno, práve som dostala svoj sladký swap. Už mne známa cukrárka Alioska mi poslala mňamky, ktoré výdatne podráždili chuťové, čuchové a nemenej zrakové bunky celej našej rodiny, známych, priateľov a všetkých osôbok, ktoré mali to šťastie, že sa mihli okolo nášho stola v kuchyni, kde sa na podnose hrdili nádherné koláčiky.
O ich skvelej chuti sa radšej ani nebudem rozpisovať - nerada vytieram mokrú klávesnicu a už teraz slintám ako svorka Pavlovových psov.
Dosť rečí, tu je fotodokumentácia:
Fotka je priamo zo stránky Torty od mamy :D   Pozrite si ďalšie Alioskine výtvory. Dajú sa aj objednať :D

Doposlintania :D:D:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)